vrijdag 8 februari 2013

heerlijk weekend

En alweer een week voorbij, wat vliegen de dagen en de weken alweer voorbij.
Kijk ook alweer helemaal uit naar het voorjaar en uiteraard brengen we dat al een beetje in huis met hyacinten blauwe druifjes en uiteraard tulpen.
Zoals ik vorige keer al zei had ik een mooie lijst gekocht in de ijhallen in Amsterdam. eerst vond ik hem te groot voor op de muur maar ik kreeg een ingeving dat het zonde was om het weg te doen en er dan een groot prikbord van te maken.
De lijst is 1.20 bij 1.00 dus een vrij grote. Deze week ben ik ermee begonnen en hij is inmiddels mooi wit.
Nu ga ik op zoek naar een grote lap met ptt post erop zodra ik dat heb gevonden dan kan ik ermee verder en kan ik er mn prikbord van maken.

Als alles goed verloopt met het weer gaan ik met 2 collega`s naar Belgie om leuke spullen te scoren. Uiteraard als het doorgaat krijgen jullie de foto`s te zien.

Nu ga ik even heerlijk genieten van mn avondje en de foto`s houden jullie nog even tegoed want daar heb ik op het moment nog even geen tijd voor gehad

Wel heb ik weer 2 mooie potten in de verkoop gezet.

 
Iedereen een fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Fijn weekend! En ik ben benieuwd naar je prikbord.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die potten!
    Ben ook benwieuwd naar je prikbord!
    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu maar hopen op goed weer voor jullie uitstapje naar Belgiƫ. Leuk!!

    Geniet van een fijn weekend
    Lieve groet
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd naar je prikbord en je vondsten in Belgie. Welke markt gaat het worden in Belgie?
    Fijne zondag verder.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen