donderdag 7 maart 2013

Wat een weertje

Heerlijk dit weer, en wat hebben we er met zn allen naar uitgekeken. Helaas lag ik maandag ziek in bed dus heb ik er erg weinig van meegekregen dinsdag moest ik de gehele dag werken. Dus woensdag was mijn dag om te genieten. En dat heb ik dan ook zeker gedaan. Heerlijk alle ramen open de achterdeur weer lekker open. Dat is al een heerlijk idee. Wasje buiten opgehangen in de heerlijke zon. Helemaal top. Vandaag genieten we er ook weer lekker van want de voorspellingen zijn helaas weer een stuk minder. Maar wat kan je aan dit weer toch snel wennen. Maar als goed is houden we nog aardig wat te goed.

Ik had nog een vraagje aan jullie dames.
Al enige tijd ben ik op zoek naar porseleinen snijplankjes en een stroopkannetje. Helaas zijn deze volgens mij vrij schaars want als ik ze op internet vind zijn ze alweer verkocht..
Hebben jullie nog een tip?

Ga zo eerst dochterlief naar school brengen en dan boodschapjes doen dan hoop k natuurlijk dat de wonen landelijke stijl in de winkel ligt.. Lekker even een rustig momentje pakken en dan lekker even bladeren..
Ik wens iedereen een hele fijne dag en geniet ervan.
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten