vrijdag 2 augustus 2013

Zoveel leuks

Goedemorgen,
Het is een aardige tijd geleden dat ik een bericht hier heb geplaatst.
Ben erg druk bezig met vanalles en nog wat en helaas kreeg mn laptop ook nog eens kuren waardoor ik zo goed als niet meer op internet kon.
Sinds kort heb ik een soort van kijkschuurtje omdat alle spulletjes die ik in de verkoop had teveel werd om in huis te houden. Op een gegeven moment slibt het gewoon vol. Gelukkig hebben we een garage en erachter 2 schuurtjes dus heb k de grootste ingenomen om om te toveren tot mijn domein.
Verder ben ik de afgelopen tijd veel rommelmarkten en dergelijke afgestruind en heb er aardig wat leuks kunnen vinden. Uiteraard kon ik weer niet overal afstand van doen dus sommige spulletjes blijven nog even lekker staan.
Verder heb ik dus heeel veel nieuwe spulletjes op marktplaats gezet.
Sinds kort heb ik ook nog een klein webwinkeltje waar wat leuke spulletjes instaan.
Het pronkhuisje Brocante.
En wil je alles kunnen zien? Dan moet je even naar mn MP adres.
Ik moet nog even voor mezelf de handigheid tussen de 2 zoeken maar dat komt vast wel goed.

Natuurlijk hebben we ook van het mooie weer genoten de afgelopen tijd. Heerlijk dagjes uit naar de dierentuin of even naar het strand. Afgelopen week zijn we naar het rijksmuseum geweest en al is het niet mijn ding, het was toch erg mooi om te kijken hoe mooi het geschilderd is. Eergisteren nog even heerlijk met een bootje gevaren met vrienden. Het was top weer dus heerlijk genieten en lekker even in Elburg een terrasje gepakt met afsluiter gourmetten. Top.

Aanstaande zondag hebben we een bus gehuurd en gaan we voor het eerst naar Belgie om daar inkopen te doen. Kijk er nu al naar uit en hopelijk keren we met een volle bus terug naar huis.
Ik zal hier tegen de tijd wat foto`s plaatsen.

Verder ben ik tegenwoordig bezig om ook meubeltjes op te knappen. Wat is dat heerlijk om te doen.



 
 

Dit kastje was een in een donkerbruine kleur. Echt vreselijk. Dus hij moest eraan geloven en ben er nu zo ontzettend blij mee. Het enige nadeel is dat het deurtje lastig open gaat omdat hij iets klemt en er geen sleutel meer bijzit. Nouja dat nemen we dan maar voor lief.
 
Verder wil ik iedereen een hele fijne vakantie wensen die nog vakantie hebben of op vakantie gaan en alle andere geniet van het mooie weer en de dingen die je doet..
 
Hieronder nog een paar foto`s van nieuwe aanwinsten die te koop staan:






 
Tot een volgende keer

1 opmerking: