donderdag 12 mei 2016

Het bloggen weer oppakken.

Goedemorgen allemaal.
De laatste tijd zat ik er steeds vaker aan te denken om weer te beginnen met bloggen.
Zag dat het alweer een hele tijd geleden was dat ik mn laatste blog heb geplaatst.
In de tussentijd is alles een beetje in een snel trein vaart gegaan.
Bij mn vorige bericht was al duidelijk dat ik een tijdje bezig was met oude spulletjes, inmiddels is dit dan ook een beetje erg uit de hand gelopen.
Mag ik zeggen dat het inmiddels een verslaving is geworden? Ja dat denk ik wel.
Toen ik er een tijdje mee bezig was heeft manlief op een gegeven moment gezegd dat het misschien tijd werd om de spullen in een schuurtje uit te stallen want het werd toch een beetje te vol binnen... Herkenbaar?
Zo gezegd zo gedaan. Schuur leeggehaald, laminaat vloer erin gelegd en de pret kon beginnen.
Inmiddels begint het daar ook weer steeds voller te worden.. Dan krijg k het weer in mn bol want je kan je kont niet keren... alles weer uit de schuur... vervolgens proberen alles er weer op een nette geordende manier er terug in te zetten. Halverwege als je denkt dat alles erin staat denk je bij jezelf. Wou je kan weer normaal naar binnen.. Helemaal blij. Tot je vervolgens wat verder de tuin in loopt en dan toch weer van alles tegenkomt wat er nog bij in moet... Dan zakt soms toch wel weer de moed in de schoenen.. Maar toch is het ook weer leuk om mee bezig te zijn. Je komt weer van alles tegen waarvan je misschien niet meer wist dat je het had.
Denk dat ik van de week toch ook nog een poging moet wagen om alles weer te ordenen..
Benieuwd geworden naar wat me tegenwoordig zo bezig houd? Houd me blog in de gaten.. Heb voor me gevoel zoveel te vertellen dat ik dat niet allemaal in 1 bericht zal plaatsen.
Ik wens jullie voor nu allemaal een hele mooie dag toe. Tot snel.


4 opmerkingen:

  1. Ik ben zeer benieuwd hoor.
    Fijn om weer een berichtje van je te lezen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je oproep/bericht via FB en dacht (omdat ik ook blog) ga es ff kijken...ben benieuwd naar de rest en ga ook je vorige posten nog ff langs.
    Fijn pinksterweekend gewenst.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag je oproep/bericht via FB en dacht (omdat ik ook blog) ga es ff kijken...ben benieuwd naar de rest en ga ook je vorige posten nog ff langs.
    Fijn pinksterweekend gewenst.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen