donderdag 15 september 2016

Wat een warme dag vandaag.

De vakantie zit er weer op en de scholen zijn weer begonnen. Wat hebben we genoten op vakantie in Frankrijk. We hebben een huisje gehuurd op een heerlijk park in Daumazan Sur Arize. Een hele trip die we in 3 etappes hebben gemaakt. De eerste stop was in Parijs met een heerlijke overnachting in een hotel. Top. We hebben genoten! De volgende dag hebben we Parijs ondekt met de metro. Wat een ervaring. Zo gaaf. Met de metro zijn we naar de bekende gebouwen geweest zoals
- de Eiffeltoren.
-Arc de Triomphe
-Het Louvre
-Notre Dame






Het was geweldig en we hebben ook zeker onze ogen uitgekeken. Zo mooi.
Vanuit Parijs zijn we doorgereden naar Limoge en vandaaruit door naar de plaats van bestemming Daumazan Sur Arize.
Ook daar hebben we het naar onze zin gehad. Heerlijk elke dag zwemmen in het buiten zwembad. Ook zijn we nog een dagje naar Lourdes geweest. Echt een aanrader.
Lijkt me erg leuk om volgend jaar nogmaals de vakantie te vieren in Frankrijk.

Van de week had ik het nieuwe blog magazine gehaald van de vt wonen. Vandaag was het heerlijk weer en dus een goede reden om er even lekker in te bladeren. Wat een inspiratie! Dus hup boekje aan de kant en zelf weer lekker ermee aan de gang.
Hup camera uit de kast om wat foto`s te maken. Hierbij zoek ik nog wel een makkelijk programma om het zo her en der wat te bewerken.
Buiten de webwinkel om wil ik dingetjes gaan proberen. Meer foto`s maken. Wat zelfmakers gaan proberen. Gewoon heerlijk bezig zijn.

Vorig weekend zijn we nog met de pipowagen bezig geweest om er electra in te krijgen. Dit is gelukt. Erna hebben we er een mooie laminaatvloer ingelegt en het feestje kon beginnen.
Beetje bij beetje komen er steeds meer spulletjes in te staan. Een fijne ruimte en lekker te zitten of om te bloggen. Verzin het maar. Gewoon een lekker plekje voor mezelf.



Ook de huiskamer moet het weer beetje ontgelden. Ben een beetje zoekende naar welke stijl het beste bij me past. Het begon met brocante en vol. Daarna begon industrieel me meer te trekken. Op dit moment blijf ik beetje hangen tussen scandinavisch en industrieel en een toefje brocante.. Hoe makkelijk wil je het hebben.
Op het moment is het wel een stuk rustiger en vooral leger in huis. Niet meer zo volgepropt.
Het begint er redelijk op te lijken maar is je huis ooit af?
 
Uiteraard ben ik ook nog steeds druk met de webwinkel. Stukje bij beetje word hij meer gevuld.
Uiteraard probeer ik meer bezoekers te krijgen.
Al is het maar een leuke reactie in het gastenboek. Het blijft leuk om berichtjes te ontvangen.
 
Nieuwsgierig?
 
Volgende week zaterdag en zondag staan we op een prachtige fair op Slot Zeist.
Dus heb je nog niks in de planning?
Kom gerust langs.
 
Fijne dag allemaal en tot snel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten