vrijdag 4 november 2016

Herfst en gezelligheid.

De herfst heeft nu echt zijn intrede gemaakt. De bladeren vallen van de bomen. Elk jaar als de bomen beginnen te verkleuren kan ik daar toch van genieten.
De prachtige kleuren van geel en rood. Prachtig!
Dit is voor veel mensen ook weer de tijd om het binnen weer gezellig en knus te maken.
De kaarsjes gaan weer gezellig aan.
Kleden komen weer tevoorschijn.

Afgelopen tijd voor dit seizoen weer gezellige spullen ingekocht voor de webwinkel. Ook een vleugje kerst is er al.
Onlangs weer spulletjes gekocht voor een landelijke en sobere inrichting.
Deze prachtige vacht was gelijk liefde op het eerste gezicht. Super met de koude dagen voor de deur.

Ook zijn er prachtige ornamenten binnen gekomen. Zo stoer. Deze hebben verder geen poespas nodig.

 
Geweldig om zo neer te zetten. Dit heeft niet veel poespas nodig.
 
Afgelopen week kwam het nieuwe magazine uit van BrocanteBlog. Enige tijd geleden heeft de maker van het blad mij een bericht gestuurd om wat spullen op te sturen voor een artikel.
Afgelopen week het blad gehaald en op een aantal pagina`s zijn spullen uit de webwinkel gebruikt hiervoor.
Zo ontzettend leuk om je naam en je spulletjes in een blad terug te zien.
Dus zoals je het al wel kan raden liep ik met een grote grijns met het blad naar de kassa.
De webwinkel word inmiddels ook wat meer gevonden en dat maakt me uiteraard erg trots.
Zal mn droom dan toch werkelijkheid gaan worden?
 
Ik wil bij deze iedereen een heel mooi weekend toewensen!

1 opmerking:

  1. Wat heb je weer leuke spullen ingekocht.
    En wat gaaf dat je in het blad staat.
    Ik heb hem al gekocht maar nog geen tijd gehad om te lezen.
    Nu heb ik nog een reden om maar snel te kijken.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen