zondag 8 januari 2012

Opgeruimd

Alle drukke dagen zijn weer achter de rug. Net zoals de meesten waarschijnlijk hebben we de kerstboom en decoraties weer opgeborgen.
De sfeer van kerst kijk ik al vanaf november naar uit maar vind het meestal ook heerlijk als hij weer gaat. Het geeft weer een gevoel van ruimte. Zoals de afgelopen dagen met het slechte weer zijn echt de dagen om heerlijk weer in huis te rommelen.
Zal binnenkort wat foto`s plaatsen van ons huisje.

Heb het bloggen nog zeker niet onder de knie maar als mensen me tips kunnen geven voor een lijst plaatsen naar andere blogs dan ben ik weer een klein stukje op weg.

Fijn weekend nog allemaal



3 opmerkingen:

  1. Hoi Bianca,
    Het ziet er wel al heel mooi uit hoor hier bij jou !!!!Ik ga je zeker volgen en ik zie dat ik ook nog wel je eerste volger ben !!
    Als je een blog wilt volgen kun je dat doen onder het hoofd volgers van de blog welke je wilt volgen. Je klikt "aanmelden" aan, daarna wordt je gevraagd je in Google in te loggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Heb je dat gedaan dat krijg je vanzelf de vraag of je deze blog wilt volgen. Als je daarop klikt en daarna op "klaar", dan is het gepiept.
    Als je op je eigen blog een blokje zichtbaar wilt maken met jouw volgers dan moet je dit middels een gadget (net zoals je leeslijst) doen. Namelijk de gadget "volgers".
    Als je een foto bijvoorbeeld mijn give away dan moet je eerst de foto downloaden en daarna via een gadget "afbeelding toevoegen" in je sidebar zetten. In deze gadget kun je ook een titel en een link meegeven. Wel aanvinken dat foto zich moet aanpassen aan jouw pagina, anders wordt hij te groot.
    Lukt het toch niet?? Je doet natuurlijk mee met de giveaway en als je nog vragen hebt, stel ze gherust!.
    Veel succes en nog een fijne zondag.
    Elly.

    P.S. Wil ik dit versturen en wat zie ik??? Het is dus gelukt met de foto. Super hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bianca, wat gezellig dat je ook met een blog begonnen bent, het ziet er heel leuk uit.
    Als je zin hebt, kom dan gezellig bijm e aan..ik heb nu ook een give- away, dus waag een kansje!!!
    Ik ga je volgen en kom graag terug.

    Groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom eens even kijken of het al een beetje lukt op je blog, Bianca. Ik sluit me gelijk als volger aan, dan hoef ik niks te missen.
    Enne..mail me maar als je iets wilt weten..

    Ik wens je een fijne dag toe
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen