donderdag 19 januari 2012

Verzamelwoede

Sinds enige tijd koop ik zo nu en dan mooie oude schalen, en dan het liefst niet helemaal nieuw meer maar met mooie sporen.
Dus in de keuken en in en op kastjes heb ik wat van de schalen staan. Nu heb k van de week natuurlijk ook nog op marktplaats gekeken en ook daar kom je de mooiste tegen. Het liefst koop je ze dan allemaal maar het blijft juist extra leuk als je zo nu en dan een koopt. Onlangs heb k de grote gekocht en aangezien er een oude gelijmde breuk in zit ben ik er zo ontzettend blij mee. Heerlijk om mee te blijven decoreren.
Je kan inmiddels wel zeggen dat het een verzamelwoede begint te worden..
De meeste schalen die k inmiddels heb verzameld zijn van SC Maastricht.
Deze grote schaal op de foto was dus gebroken en gelijmd. En wat ben ik er nu nog steeds ontzettend blij mee.
In de keuken hebben we helaas niet zo heel erg veel ruimte dus mooi neerzetten in de kamer.
En hierbij nog een grote foto van de gelijmde schaal.



Vandaag heerlijk een dagje om binnen aan de gang te gaan.
Fijne dag allemaal


3 opmerkingen:

  1. Viavia kom ik op je blog en zie dat je pas begonnen bent!Wat leuk!Ook ik draai nog niet zo lang mee (vanaf oktober) maar kan je wel vertellen dat t erg verslavend is!!Ik ga je graag volgen (is tenslotte erg leuk: volgers erbij!!).Heb je zin in een "tegenbezoekje":je bent meer dan welkom.
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom via via op jou blog en het ziet er zeer sfeervol uit, ga je dan ook gelijk volgen. Altijd weer leuk een nieuwe blog erbij, veel succes. Zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje op mijn blog komt nemen.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je leuke hoekjes gemaakt zeg, leuk om zo bezig te zijn, je gelijmde schaal is mooi, je ziet er niets van zo op de foto.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen