vrijdag 10 februari 2012

Even opruiming

Wat een kou buiten. Goede reden dus om heerlijk binnen aan de gang te gaan en weer even wat op te ruimen.
Het begon hier in de kamer behoorlijk vol te worden dus werd het weer tijd om veel spullen op marktplaats te zetten.
Alles begon weer aardig vol te staan met vanalles en nog wat en op een gegeven moment word k er helemaal gek van en haal ik er weer even de bezem doorheen. En ook even flink erdoorheen.
Het tafeltje in mn vorige bericht is inmiddels ook weer helemaal veranderd maar daar zal k binnenkort even een post over plaatsen.

En wat het weer betreft dat levert erg mooie plaatjes op en veel plezier voor de kinderen. Uiteraard moet ik er afgelopen week ook aan geloven dus met mn oudste van 4 hup op de slee en slee-en maar. Om te beginnen eerst op een (ik noem het plastic lepel) de berg af en erna even op de slee van de buren. Zelfs moeders werd weer even kind haha.
Maar inmiddels begin ik me ook aardig te verheugen op de lente, lekker weer de ramen wijdt open en heerlijk genieten van het mooiere weer. Maar nog eventjes geduld..

Helaas deze keer dus even geen foto`s aangezien mn batterijen leeg zijn van mn camera maar die houden jullie uiteraard van me te goed.

Iedereen een fijn weekend toegewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten