woensdag 15 februari 2012

Tevreden?

De laatste tijd heb ik weer een heleboel spulletjes verzameld. Mn idee was als er wat in komt gaat er ook weer wat uit.
Alleen op het moment komt het er sneller in dan uit... Dus heb weer allemaal spulletjes die overbodig zijn op Marktplaats gezet en aan mn schoonzus gegeven.
Van het weekend toch nog even met mn witte kasje aan de gang gegaan. Daar zat een plank in maar die zat ongeveer 10 centimeter van boven dus nouja een paar boeken en t zat vol en onderin had je dan wel gewoon de ruimte. Er speelde al een tijdje in mn gedachten dat die plank dus naar beneden moest. En het weekend hoe een hoofdpijn ik ook had die plank moet nu naar beneden. En ben er uiteindelijk heel erg blij mee. De binnenkant moet weer even opnieuw in de verf gezet worden maar daar wacht k toch nog even mee tot de zomer.
Nu kan k weer mn oude servies delen erin zetten. Verder mn tafeltje ook weer even opnieuw "ingericht" en ook daar ben ik nu aardig tevreden over. Daar ligt nu op een mooi bord de dadeltak die k gewonnen had bij een gave away. Maarja nu de tv kast nog, daar heb ik echt altijd ruzie mee..

Nu eerst even heerlijk genieten van de nieuwe ariadne at home.





2 opmerkingen:

  1. Hoi Bianca,

    Via via kwam ik op je blog terecht. Heb me gelijk maar aangemeld als volger, dan hoef ik niets van je posten te missen. Misschien vind je het leuk om ook eens bij mij te kijken. Groetjes, Nancy
    http://www.madammikmak.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bianca,
    Via Ria kom ik op je site en heb even rondgekeken. Je bent ook nog maar net begonnen met bloggen. Ik ook.
    Ik ga je volgen en bij mij ben je ook van harte welkom!
    Je hebt er een paar leuke sfeerfoto's opstaan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen