dinsdag 11 september 2012

Een poging wagen

Sinds vandaag heb k het weer eens op de heupen... Vind mn huisje te vol worden... Zo nu en dan ruim ik alles eens op zodat er weer wat ruimte ontstaat. Dan denk ik op dat moment ooo heerlijk ruimte.. En voor ik het weet staat het weer net zo vol als dat het ervoor was.. Denk dat ik morgen maar eens goed ga schuiven met de spullen en misschien ook wel de meubeltjes.. Hopelijk kan k er dan weer een tijdje tegen aan en kan k me inhouden geen spulletjes meer te kopen... Zal het me lukken?

2 opmerkingen:

  1. Wat bij mij werkt is een wisselplank in de kast. Wat ik niet kan gebruiken omdat het te vol wordt, gaat dat naar de wisselplank. Als ik het weer anders wil ruil ik op de wisselplank. Als je zoiets kunt doen, zal het je vast lukken. En wat ik ook doe, is dat de dingen die in de kast blijven liggen en waar ik nooit meer naar taal, gaan eruit. Is goed voor het overzicht!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gewoon even wegzetten help inderdaad ook zo wissel je af ....gewoon even alles weghalen aan lossen decoraties dan wat kleine spulletjes terug en de rest weg zetten .... komt allemaal goed ...veel succes lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen