vrijdag 19 april 2013

Van de week zijn we weer eens aan het schuiven in huis geweest. Enige tijd geleden heb k een oude stoel gekocht alleen kon er nog niet helemaal een mooi plekje mee maken. Nu ben ik van de week toch even aan het schuiven geweest en ben nu toch wel blij hoe het er nu bij staat.
Het is nu een gezellig maar een rustig plekje geworden. Het dienblad wat erachter staat heb ik onlangs bij Bijzonder Oud gekocht. Ben er erg blij mee.
 
Wat een prachtige bloemen die ranonkels. Prachtige kleur en een mooi soort bloem. Past helemaal in het plaatje thuis.
 
Vandaag ook nog even een bezoekje gebracht aan de kringloop. Daar kwam ik dit blik tegen.
 
 In eerste instantie niet mijn ding totdat k hem open deed.
 
 
 
Het zag er zo bijzonder uit. Was gelijk erg nieuwsgierig waar hij vandaan komt en bij wie hij hoorde. De naalden en alles zit er nog in en het ziet eruit alsof hij vaak gebruikt is. Het roept een hoop vragen op.
De onderzijde vind ik wel weer erg leuk
Mooi letters en ziet er nog vrij mooi uit.
 
Verder nog een houten bestekbak en een leuke maatkan.
 
De foto`s zijn niet zo heel erg mooi geworden. En de tafel was ook nog niet schoongemaakt. Was even snel snel haha.
 
 
Heb ook weer wat nieuwe spulletjes te koop gezet zoals oa :
 
 
 
 
Klosjes in de kleuren wit en zwart
 
Iedereen een fijn weekend.
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Wat ben je leuk geslaagd zeg. Wat grappig zo'n blik met een hoop verrassingen erin. Mijn moeder had dat ook altijd zo. Het was echt nostalgisch toen ik het zag. En dat hoekje met het stoeltje leuk gedaan hoor. Ik wens je een fijne zondag Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen