vrijdag 6 april 2012

Kort berichtje

De laatste dagen even geen tijd gehad om een bericht te plaatsen dus hierbij toch nog even een kort berichtje.
Wil iedereen toch even fijne paasdagen wensen en geniet van elkaar. Helaas zal het niet zulk heel mooi weer worden maar het genieten zelf zal vast en zeker goed komen.
Bij ons geen paasversieringen dit jaar misschien volgend jaar weer. Op het moment ook heel erg druk met alle voorbereidingen voor de verjaardag van onze oudste dochter. Ze is dinsdag echt jarig maar houden morgen alvast een feest voor de familie van mn man zn kant en maandag voor vrienden en mijn kant van de familie. Dinsdag mag ze samen met een vriendje trakteren want dan is ze natuurlijk echt jarig en dan houd ze woensdag weer het kinderfeestje. En k moet eerlijk toegeven toch zie ik daar heel erg tegenop omdat ik toch denk dat k te weinig activiteiten heb of dat de kindjes het niet leuk vinden, allemaal beren op de weg dus. Veel ouders die k spreek zeggen ooo joh maak je niet druk ze vinden het al geweldig dat ze op een feestje mogen komen en vermaken doen ze zich vast en zeker wel. Nouja we gaan het woensdag allemaal meemaken.
Iedereen geniet van het weekend.

2 opmerkingen:

  1. Hoe oud wordt je dochter Bianca? En hoeveel kindjes heb je voor haar uitgenodigd? Mijn ervaring met kinderfeestjes is dat als de kids nog redelijk jong zijn het nog wel wil als je niet teveel activiteiten hebt, want ze spelen dan nog wel gewoon met elkaar. Maar toen ze wat ouder werden 7 jaar ongeveer, wilden ze bijna de hele tijd door mijn man en mij vermaakt worden met allerlei spellen en weet ik wat allemaal. Het ene was nog niet afgelopen of ze vroegen al wat we daarna gingen doen. Heel vermoeiend. Vaak vinden ze de ouderwetse spelletjes het leukst. Koek happen, of snoep in een teiltje met water wat ze eruit kunnen happen. Een snoepketting of chipsketting maken vinden ze vaak ook wel leuk. Dat soort dingetjes. Ik wens je alvast hele fijne (paas) dagen en vergeet niet te genieten van de verjaardag van je dochter. En succes woensdag!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al vast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Jullie moeten dus dubbelop.
    Dat verjaardagsfeestje zal vast loslopen.
    Ik wens je fijne en feestelijke dagen, Bianca!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen